אירוע חסר תקדים בכנסת: ח"כ מאיר הלוי סיכם על קיזוז והגיע למליאה

    איתי גדסי ואבי רבינא No Comments on אירוע חסר תקדים בכנסת: ח"כ מאיר הלוי סיכם על קיזוז והגיע למליאה

    ח"כ מאיר הלוי (תקווה חדשה) יושב שבעה על אחותו ובשל כך סוכם מול הקואליציה, כי יתקזזו מולו וח"כ יואב בן צור וח"כ גמליאל יתקזזו לסירוגין. לתדהמת האופוזיציה הגיע ח"כ הלוי להצבעה במליאה. בקואליציה טענו כי האופוזיציה ניסתה לגנוב הצבעה: "האופוזיציה בחרה לשבור את מילתה ולהתנהג בחוסר אנושיות"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע חסר תקדים בכנסת: לאחר שהאופוזיציה בצעד אנושי נענתה לבקשת תקווה חדשה ונתנה קיזוז לחבר הכנסת מאיר יצחק הלוי שיושב שבעה על אחותו ע"ה, הגיע כעת למליאה חבר הכנסת הלוי להצבעה, תוך הפרת הקיזוז.

    ח"כ יריב לוין, יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה אמר: "זהו שפל שלא היה כדוגמתו. שימוש הכי ציני שיכול להיות באבל של אדם כדי לנסות לגנוב הצבעה".

    לוין הוסיף כי "למרות כל התרגילים המבישים האלה, האופוזיציה תמשיך לפעול בנחישות כדי להפיל את הממשלה, וכמה שיותר מהר."

    מטעם הקואליציה נמסר בתגובה, "ח"כ מאיר יצחק הלוי מגיע מהלוויית אחותו למליאת הכנסת להצבעה לאחר שהאופוזיציה אמרה שהוא מקוזז אך בפועל לא קיזזה אותו וניסתה לגנוב את ההצבעה".

    באופוזיציה בתגובה, הוציאו הבהרה בעקבות שקרי הקואליציה: "סוכם שהקיזוז יהיה מול חבר כנסת מהאופוזיציה, כפי שיודיע לפני כל הצבעה מרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, לח"כ שרן השכל. לפני ההצבעה הזו הודיע לוין שהקיזוז יהיה מול ח"כ גילה גמליאל, ובשאר ההצבעות הקיזוז יהיה מול ח"כ יואב בן צור".

    מלשכת ח״כ יואב בן צור נמסר כי: "בתיאום עם מרכז האופוזיציה סוכם כי תתקיים התקזזות בהצבעות היום עם ח״כ מאיר יצחק הלוי בשל האבל על פטירת אחותו היום. ההתקזזות בחוק יסוד: הכנסת סוכמה שתהיה מול ח״כ גילה גמליאל ובשאר החוקים מול ח״כ בן צור".

    עוד נמסר: "למרות הסיכום, גדעון סער וחבריו לקואליציה ביזו את כבודו ואמונתו של ח״כ הלוי והביאו אותו להצבעות תוך הפרת קיזוז ורמיה וחוסר התחשבות עם אבלו הכבד. אבדה הבושה".

    ממפלגתו של הלוי, תקווה חדשה נמסר: "הבהרה בעקבות שקרי הליכוד: ח״כ יואב בנצור קוזז מול ח״כ יצחק הלוי עד סוף השבעה על אחותו שנפטרה היום. הדבר סוכם בין-היתר בהלווית אחותו של יצחק הלוי, בין בנצור לשר סער".

    עוד נמסר: "משום מה בנצור הגיע להצביע, ואז טען הליכוד כי יש "לנייד" הקיזוז לגילה גמליאל. קיזוז הוא לעולם שמי ואף פעם לא מתנייד. מצער שגם במצב כזה האופוזיציה בחרה לשבור את מילתה ולהתנהג בחוסר אנושיות".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "הבהרה בעקבות שקרי הקואליציה: סוכם שהקיזוז יהיה מול חבר כנסת מהאופוזיציה, כפי שיודיע לפני כל הצבעה מרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, לח"כ שרן השכל. לפני ההצבעה הזו הודיע לוין שהקיזוז יהיה מול ח"כ גילה גמליאל, ובשאר ההצבעות הקיזוז יהיה מול ח"כ יואב בן צור".

    ח"כ מיכל וולדיגר אמרה בתגובה: "נדהמת לגלות את חברי מאיר יצחק הלוי, שאיבד היום את אחותו, במליאה, מצביע, בעוד האופוזיציה התקזזה אתו ללא תנאי. זהו התרגיל הכי נמוך של הקואליציה. הם הכריחו אותו להגיע למליאה. חוסר אנושיות. פשיטת רגל".



    0 תגובות